Czym jest interim management?
Jest to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu, działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (Interim Managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku - w odniesieniu do zamierzonego efektu. Najważniejszym aspektem pracy Interim Managera jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu.
Kim jest Interim Manager?
Interim Manager to wysokiej klasy ekspert z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada udokumentowane, wieloletnie doświadczenie w pracy na najwyższych szczeblach zarządzania, często na stanowiskach prezesów firm i w zarządach. W oparciu o swoją wiedzę proponuje kierunki zmian w organizacji, przygotowuje rozwiązania do wdrożenia i sprawuje nadzór nad ich implementacją i jest rozliczany z efektów swoich działań.
Interim Management - najczęstsze zastosowanie:
- Zarządzanie zmianą;
- Zapotrzebowanie na wysokie kwalifikacje na określony czas;
- Turnaround i restrukturyzacja przedsiębiorstwa;
- Zastąpienie nieobecnego menedżera;
- Wsparcie eksperckie;
- Doradztwo wraz z wdrożeniem.