Więcej informacji na temat projektu „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą” >>
W ramach etapu testowania produktu finalnego, projekt przewiduje realizację 10 testujących projektów interim management przeprowadzonych w przedsiębiorstwach z woj. mazowieckiego. Projekty będą trwały średnio 6 miesięcy i podczas każdego z nich zostaną przetestowane narzędzia IM służące podniesieniu efektywności przedsiębiorstw oraz pracowników w zakresie zarządzania wiekiem w organizacji.
W ramach projektów interim management, firmy będą miały okazję przetestować rozwiązanie jakim jest interim management, korzystając z know-how Interim Managera podnieść wartość swojej firmy, a także znaleźć rozwiązania dla wyzwań, na które dotychczas brakowało zasobów wewnątrz organizacji.
Menedżerowie chcący sprawdzić się w roli Interim Managera będą mieli okazję zdobyć pierwsze referencje w zawodzie, korzystać ze sprawdzonych narzędzi IM, wziąć udział w szkoleniach oraz poddać się superwizji Shadow Managera, doświadczonego Interim Managera.