Realizacja projektu

Więcej informacji na temat projektu „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą” >>

 

Lider Projektu:

Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) jest pierwszą na rynku polskim organizacją skupiająca interim managerów. Powstało z inicjatywy osób, które na co dzień wdrażają w życie idee interim managementu.

Jego celem jest działalność publiczna na rzecz budowania, promowania i propagowania idei interim management.

Stowarzyszenie pracuje na rzecz podnoszenia świadomości przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania idei IM w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Chroni interesy samych interim managerów, w celu uzyskania poczucia bezpieczeństwa zawodowego - grupowego i indywidualnego.

Interim managerowie - Członkowie SIM - chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na rzecz podnoszenia kwalifikacji kadr kierowniczych i menedżerskich.

Partnerem SIM jest brytyjskie stowarzyszenie zrzeszające interim managerów - Institute of Interim Management (IIM) oraz firma doradztwa personalnego Inwenta, specjalizująca się w realizacji projektów interimowych.

Stowarzyszenie Interim Managers
Ul. Koszykowa 69/3
00-667 Warszawa
Tel.: 22 50 234 70 Faks: 22 50 234 71
e-mail: kontakt@stowarzyszenieim.org

 

Partner narodowy Projektu:

INWENTA - Zaawansowane usługi HR. Najważniejsza jest pasja!

INWENTA Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego, świadczącą zaawansowane usługi HR. Realizujemy projekty z zakresu rekrutacji bezpośredniej na wyższe i średnie stanowiska menedżerskie oraz wysoce specjalistyczne stanowiska samodzielne. Jako jedna z pierwszych firm na polskim rynku zapoczątkowaliśmy projekty rekrutacyjne związane z pozyskiwaniem interim managerów i realizacją projektów czasowych. Specjalizujemy się również w projektach diagnozy i rozwoju kompetencji. W oparciu o metody Assessment i Development Centre, Audyt Personalny, oceny pracownicze i Ocenę 360° diagnozujemy potrzeby szkoleniowe i rozwojowe pracowników, identyfikujemy luki kompetencyjne i oceniamy efektywność i przydatność na stanowisku pracy. Na tej podstawie proponujemy adekwatne metody dalszego rozwoju i podnoszenia poziomu kompetencji w organizacji. Inwenta realizuje także projekty szkoleniowe w obszarze szeroko pojętych kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem, przywództwem, zmianą i efektywnością. Nasze projekty bez względu na rodzaj i poziom skomplikowania prowadzimy z kreatywnością i pełnym zaangażowaniem. Mamy nadzieję, że zarówno dla nas, także dla naszych Klientów, jak i Kandydatów praca zawsze będzie pasją.

INWENTA Sp. z o.o.
ul. Koszykowa 69/3 , 00-667 Warszawa
Tel.: 22 50 234 70 Faks: 22 50 234 71
e-mail: biuro@inwenta.pl

 

Partner ponadnarodowy projektu:

Institute of Interim Management powstało w 2001r. w Wielkiej Brytanii. IIM promuje, reprezentuje i wspiera interim managerów, mając obecnie w swoich szeregach 7500 Członków - będących profesjonalistami w zakresie zarządzania czasowego. Stowarzyszenie zajmuje się promocją interim managementu wśród klientów zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym, a także wśród organizacji skupiających service providerów interim managementu.

Poza organizacją wydarzeń networkingowych, IIM działa intensywnie w przedsięwzięciach z zakresu spraw publicznych, prawnych i regulacyjnych. Czyniąc to, ma na celu:

  • wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom swoich Członków;
  • zachęcanie do rozwoju swoich Członków poprzez wysoką jakość możliwości dalszego rozwoju zawodowego (CPD);
  • utrzymanie rygorystycznych zasad rekrutacji do IIM w celu zagwarantowania, najwyższego poziomu profesjonalizmu wśród swoich Członków;
  • informowanie i promowanie idei IM wśród potencjalnych nowych Członków w ramach seminariów „Odkrywanie Interim Managementu" oraz autorskich warsztatów;
  • angażowanie podmiotów działających w branży poprzez dyskusję, networking i inne inicjatywy;
  • promowanie i wartościowanie propozycji Profesjonalnych Interim Managerów wśród Klientów;
  • rozszerzanie członkostwa i rozwijanie kolejnych sekcji międzynarodowych Stowarzyszenia;
  • zapewnianie doskonałych warunków dla Członków w zakresie praktycznych pakietów świadczeń w celu wspierania rozwoju ich działalności jako interim managerów.

Institute of Interim Management
Dolphins, Elmstead Road,
West Byfleet, Surrey, KT14 6JB Great Britain
www.iim.org.uk