Więcej informacji na temat projektu „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą” >>
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą”. Nasz projekt jest dedykowany określonym osobom oraz przedsiębiorstwom. Tym samym prosimy o zapoznanie się z kryteriami doboru Uczestników. Liczba uczestników w projekcie jest ograniczona.
ETAP 1: SPRAWDZENIE FORMALNYCH KRYTERIÓW UDZIAŁU
Do udziału w projekcie zapraszamy firmy, które spełniają wszystkie z poniższych kryteriów:
- Są przedsiębiorstwami posiadającymi siedzibę / oddział w woj. mazowieckim*,
- Są małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem**.
*Zgodnie z wpisem do KRS
*Zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008r. (http://www.parp.gov.pl/files/74/87/2262.pdf) uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu).
Kwalifikator MŚP zgodny z powyższym Rozporządzeniem znajduje się na stronie http://www.parp.gov.pl/index/index/1408
ETAP 2: WYPEŁNIENIE FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
- Aby zgłosić firmę do udziału w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Dokument należy pobrać ze strony internetowej projektu, wydrukować, podpisać i przesłać:
- w formie skanu na adres e-mail: projekt.im@stowarzyszenieim.org, z tytułem wiadomości „ZGŁOSZENIE DO PROJEKTU - PRZEDSIĘBIORSTWO”;
- faksem pod nr 22 50 234 71;
- pocztą na adres: Stowarzyszenie Interim Managers, ul. Koszykowa 69/3, 00-667 Warszawa, z dopiskiem na kopercie "ZGŁOSZENIE DO PROJEKTU - PRZEDSIĘBIORSTWO".
UWAGA: Po zakwalifikowaniu do uczestnictwa w projekcie należy dostarczyć ORYGINAŁ podpisanego formularza zgłoszeniowego.
Firmy, które zgłoszą swoją chęć udziału w projekcie poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego zostaną skontaktowane w celu przeprowadzenia wstępnej rozmowy diagnozującej potrzeby organizacji w zakresie wykorzystania projektu interim management w ich strukturach.
Z firmami które zakwalifikują się do udziału w projekcie zgodnie ze spełnieniem twardych kryteriów wyboru oraz kryteriów wynikających z realnej możliwości realizacji projektu Interim Management w firmie, odbędą się spotkania diagnozujące.
ETAP 3: SPOTKANIE DIAGNOZUJĄCE
Spotkania diagnozujące mają na celu doprecyzowania warunków realizacji projektów oraz ocenę przez Zespół Merytoryczny firmy w zakresie możliwości przeprowadzenia w jej strukturach projektu Interim Management.
Na podstawie zgodności zaproponowanych przez firmy projektów z metodologią IM, Zespół Merytoryczny dokona oceny i wyboru firm, w których przeprowadzone zostaną projekty testujące trwające 6 miesięcy.
Zależnie od stopnia złożoności projektu, firmy otrzymają następujące wsparcie w zakresie finansowania projektów Interim Management:
- Częściowe dofinansowanie do wynagrodzenia Interim Managera oraz wsparcie projektowe Shadow Managera w wysokości 60h miesięcznie, którego wynagrodzenie będzie w pełni dofinansowane z ramienia Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
- Wsparcie projektowe Shadow Managera w wysokości 30h miesięcznie, którego wynagrodzenie będzie w pełni dofinansowane z ramienia Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ETAP 4: PODPISANIE UMOWY WRAZ Z DOKUMENTAMI DODATKOWYMI POMIĘDZY FIMĄ A ORGANIZATOREM
Dla firm, które zakwalifikują się do wzięcia udziału w projekcie, zostaną przygotowane umowy w zakresie realizacji 6 miesięcznego projektu testującego Interim Management.
Podpisanie umowy będzie warunkiem koniecznym do uczestnictwa w projekcie.
Po odbyciu szkoleń przez Interim Managerów, na podstawie rozmów z przedstawicielami firm biorącymi udział w projekcie, jak i Uczestnikami projektu, zostanie podjęta współpraca w zakresie realizacji projektu Interim Management przez Uczestnika w danej organizacji. Interim Managerowie otrzymają wynagrodzenie częściowo współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ETAP 5: PROJEKT TESTUJĄCY INTERIM MANAGEMENT
Po przejściu procedury kwalifikacyjnej oraz zakończeniu spraw formalnych, Interim Manager przystąpi do realizacji projektu Interim Management w organizacji. W ramach jego realizacji będzie wykorzystywał testowane w ramach Projektu narzędzia IM w celu jak najskuteczniejszej realizacji projektu zgodnie z metodologia i standardami IM.
Podczas trwania projektu, firma będzie wspierana poprzez Shadow Managera – doświadczonego Interim Managera, który będzie czuwał nad merytoryką i organizacją projektu oraz przez zespół projektowy w zakresie zaplecza administracyjnego.