Szanowni Państwo,
Zapraszamy do udziału w V Międzynarodowej Konferencji Interim Management, która odbędzie się 05 grudnia br., w Warszawie.
Adresatami wydarzenia są przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej - członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, właściciele firm.
Celem tegorocznej konferencji jest pokazanie, że rozwiązanie IM funkcjonuje zarówno na gruncie korporacji,
jak i firm sektora MŚP, a także jest sposobem na dalszą karierę zawodową dla dojrzałego menedżera. W trakcie konferencji rozmawiać będziemy o zarządzaniu firmami, przeprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów, czy restrukturyzacji.
Swoimi doświadczeniami podzielą się zagraniczni goście, Interim Managerowie, a także klienci zlecający projekty czasowe.
Poprzednie edycje wydarzenia cieszyły się dużym zainteresowaniem i każdorazowo gromadziły ponad 1
00 przedstawicieli kadry zarządzającej.
Koszt udziału w wydarzeniu tylko 299 PLN!
UWAGA - oferta first minute:
Przy płatności do 10 listopada br., cena wynosi tylko 249 PLN !
WYDARZENIE TOWARZYSZĄCE - WARSZTAT IM - 06 GRUDNIA 2013r.
TEMATYKA WARSZTATU:
- Metodyka pracy i Narzędzia IM Wzory umów IM
- Kalkulacja projektów IM
Prowadzący:
Roman Wendt, Interim Manager, Prezes SIM
Limitowana liczba miejsc: 20.
Koszt udziału w warsztacie - 700 PLN
Koszt udziału w konferencji i warsztacie - 850 PLN
Zgłoszenia przyjmuje Joanna Trochimiuk j.trochimiuk@stowarzyszenieim.org, tel. 22 50 234 70
Zapraszamy!