V Międzynarodowa Konferencja Interim Management 2013

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w V Międzynarodowej Konferencji Interim Management, która odbędzie się 05 grudnia br., w Warszawie.

Adresatami wydarzenia są przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej - członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, właściciele firm.
Celem tegorocznej konferencji jest pokazanie, że rozwiązanie IM funkcjonuje zarówno na gruncie korporacji,
jak i firm sektora MŚP, a także jest sposobem na dalszą karierę zawodową dla dojrzałego menedżera. W trakcie konferencji rozmawiać będziemy o zarządzaniu firmami, przeprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów, czy restrukturyzacji.
Swoimi doświadczeniami podzielą się zagraniczni goście, Interim Managerowie, a także klienci zlecający projekty czasowe.

Poprzednie edycje wydarzenia cieszyły się dużym zainteresowaniem i każdorazowo gromadziły ponad 1
00 przedstawicieli kadry zarządzającej.

Program wydarzenia

Koszt udziału w wydarzeniu tylko 299 PLN!

UWAGA - oferta first minute:

Przy płatności do 10 listopada br., cena wynosi tylko 249 PLN !

 

WYDARZENIE TOWARZYSZĄCE - WARSZTAT IM - 06 GRUDNIA 2013r.

TEMATYKA WARSZTATU:

  • Metodyka pracy i Narzędzia IM Wzory umów IM
  • Kalkulacja projektów IM

Prowadzący:

Roman Wendt, Interim Manager, Prezes SIM

Limitowana liczba miejsc: 20.

Koszt udziału w warsztacie - 700 PLN

Koszt udziału w konferencji i warsztacie - 850 PLN

 

Zgłoszenia przyjmuje Joanna Trochimiuk j.trochimiuk@stowarzyszenieim.org, tel. 22 50 234 70

 

Zapraszamy!

 

Zapisz się na konferencję